Jeśli masz ochotę, podziel się swoim pomysłem. Może okaże się ciekawy i coś wspólnie zbroimy? Zdaję sobie sprawę, że współpraca z blogerami to coraz lepszy pomysł, a dla zarządów nowoczesnych firm obecność w sieci na blogach specjalizujących się w budowaniu relacji to oczywistość. Ale nie opieram na tym fakcie swojego istnienia. Warto mieć to na uwadze proponując ewentualną kooperację.
Mam 25 lat doświadczenia w komunikacji medialnej (prasa, radio, tv), przez wiele lat prowadziłem agencję reklamowo – marketingową więc mam również w tym temacie spore doświadczenie.
Co mógłbym Ci zaoferować w ramach współpracy ?
– zyskujesz swojego człowieka tam, gdzie innym sie nie chce być oraz diabeł nie może
– wspólne kradnięcie koni
– sprawdzę co ma piernik do wiatraka
– rozeznam się z temacie,czy licho nie śpi
– namówię Salomona by nalał z próżnego
– lekkie, acz komunikatywne pióro pełne połączeń słownych, które zatrważają innych
– zbieraną latami wiedzę, jak docierać do emocji poprzez słowo pisane
– robienie po swojemu
– nie korzystam z podręczników do reklamy. Wiem lepiej 🙂
Byłem zarówno organizatorem jak i uczestnikiem press tripów do różnych regionów zarówno świata jak i Polski.
Kilka rad, które usprawnią naszą ewentualna komunikację:
– jestem człowiekiem a nie klientem, czytelnicy tej strony to także ludzie, współpracując ze mną, nie zamierzaj wciskać im kitu
– daruj sobie „pan-owanie”, wal od razu „na ty” 🙂
– bądź uczciwy
Napisz mi co możemy razem zrobić, a ja odezwę się tak szybko, jak to tylko możliwe.
Stanie się tak, jeśli pomysł okaże się interesujący.